סה"כ צפיות בדף

16. פוסט לא כשר

אני יודעת, אני יודעת.. לקח לי הרבה זמן עד שהצלחתי להתיישב מול המחשב והנה, כפי שנכתב,
דווקא הפוסט הנ"ל לא כשר (אבל ט-ע-י-ם..)


צילמה אחותי המוכשרת

אני מכבדת את דרך חייהם של חבריי המסורתיים ולכן ניתן להחליף לפסטרמה או חזה אווז אני מניחה,
מה שבטוח, אותו טעם לא יהיה לזה..

אני יהודיה חילונית.
אני מכירה בדת היהדות וחיה לפי רוב מתוך עשרת הדיברות.
באמת שאני לא עושה רע לאף אחד. 
רק מה? אני לא אוכלת כשר.
בעשרת הדיברות שקיבלנו, אין שום דיבר שאוסר עליי בתור יהודיה לאכול חזיר.
גם גדי בחלב אמו זה די צבוע, כי למה שניצל עוף עוטפים בביצה? 
בגלל שהוא לא יונק אין לו רגשות..?
וחוץ מזה, אמא של הגדי זו עז, נכון? 
אישית, מעדיפה כבש..




ועכשיו גם הצטדקות בפניי חבריי הטבעונים (שנייה לפני שאתם תנטשו את הבלוג):
מצטערת,
לבי עם החיות המסכנות וברור שאני בעד תנאים יותר הומניים.
יש משהו מאוד יפה ונכון באידאולוגיה שלכם ואני מכבדת מאוד גם את דרך חייכם. 
אבל זה טעים לי. אל תשפטו...

בחנוכה, הגננת של האמצעי תפסה אותי לשיחה. 
אנחנו כבר יודעים שיש לו דמיון מפותח פלוס אז היא הייתה סקרנית. 
הם למדו כמובן על היהודים והיוונים, וילדה אחת ציינה שהיוונים כעסו על היהודים כי הם לא אכלו חזיר.
ברגע זה, האמצעי קפץ ואמר בגן:
"אז שלא יאכלו חזיר! שיאכלו בייקון! זה ממש טעים!" 
הגננת סיכמה בכך שכל אחד יעשה כראות עיניו, אבל הפתיעה אותה התשובה שלו,
נשמעה לה אותנטית מדי.


הזמנו לארוחת בוקר חברים קרובים שפתוחים קולינרית,
הם היו הסושי הראשון שלי ועוד המון ארוחות שחיתות שלא אפרט מה ומתי (כדי שלא תנדו אותי לגמרי..)

ולהלן ארוחת הבוקר שלנו- 12 מנות בתבנית של 12 שקעים: 

6 פרוסות דקות של חלה (ללא החלקים הקשים-רק הלבן) חצויות ל-2.
12 פרוסות בייקון- לעטוף כל פרוסה כמסגרת לכל שקע בתבנית. 



12 ביצים- לשבור לתוך השקעים.
מלח וקצת פלפל גרוס. 
 למי שממש בא להתפרע, אפשר פרמזן מגורד למעלה.. 

תנור שחומם מראש ל- 180, בין 20-30 דקות
(תלוי איך אתם אוהבים את הביצים שלכם...)
וזהו. 
משמין.. מרשים.. וטעים!!



ואם כבר בלא כשר עסקינן..
שבוע שעבר היה ערב פיצה.

הבכור ראה צבי הנינג׳ה ונדלק על עיגולי הפפרוני שמקשטים את הפיצה שלהם. 
(הוא לא נוגע בעגבניות - יתפוצץ העולם) אז בערב פיצה הוא בדרך כלל דורש בצק מעליו גבינה,
וכשהבכור מתפרע, הוא מבקש איזה זית למעלה..
היה נקניק תה בבית, אז קרצנו עיגולים קטנים.

 בביס הראשון, הבכור התעלף! 
״אמא! נכון זה היה רעיון גאוני?!?״





כשיגדלו, שיאכלו מה שהם רוצים ומתי שהם רוצים.

השבוע שוב תפסה אותי הגננת של האמצעי. 
"תגידי... אני חייבת לשאול אותך.. אתם חוגגים את חג המולד..?"
-ממש לא. למה? 
"כי הוא סיפר בגן שקניתם עץ וקישטתם אותו.. ששמת כוכב מנצנץ בצמרת ופתחתם בבוקר מתנות.. 
ואחרי הבייקון, זה כבר לא נשמע ממש מופרך..."

חיים שלי - חי בסרט.. 





תגובה 1:

  1. חחחח הסוף הורססס... וחוצמזה נראה טעיםם למרות שאני לא בעד.. לא מטעמי כשרות אלא כי אני לא בעד שינויים.. לא אכלתי. לא טועמת.. העין אוכלת ביינתיים :)

    השבמחק