סה"כ צפיות בדף

6. ספגטי ונקניקיות.

הבטחתי לבינוני שאכין לו ספגטי עם "פירורי בשר" (להלן: בולונז), הגדול בקושי אוכל גם ככה. 
היות ועדיין לא השתפשפתי בכל נושא הבלוג הזה, שכחתי לצלם מה אני עושה או לשים לב לכמויות אז תיאלצו להמתין. 
לפני יותר משנה פרסמתי בפייסבוק פעילות לילדים עם ספגטי ונקניקיות שלא מזמן רצה ברשת, אז הנה אני מעלה כאן שוב. 

לאמהות שבינינו (וגם לחלק מהאבות כמובן..), רב הילדים אוהבים ספגטי ונקניקיות, עם או בלי רוטב. משתפת אתכם ברעיון נחמד ושינוי מהדרך שאנחנו רגילים לבשל. כמובן שבחופשות אפשר להעסיק אותם עם זה. לי היה ממש כיף להכין את זה עם הילדים ולהם היה ממש כיף לאכול. 


שוברים לחצי קבוצה קטנה של ספגטי. מחלקים את הנקניקיות ל- 3 חלקים.


משתפים את הילדים, משחילים 3-4 ספגטים בתוך הנקניקיה.



לנשום עמוק, לא תמיד קל להם להשחיל ונשבר להם הספגטי..
שלי איבד סבלנות באיזה שהוא שלב..





ככה זה נראה לפני שנכניס לסיר של מים רותחים עם קצת מלח.

אפילו שנראה לכם שהספגטי מוכן, אל תתפתו להוציא. תנו לו עוד כמה דקות, גם אם הנקניקיות יתחילו להתפקע.


מסננים, נראה כאילו הספגטי יוצא מתוך הנקניקיה.




רוטב עגבניות מלמעלה למי שאוהב או, סתם קטשופ בצד..


 בתיאבון!


עוד רעיונות להגיש לילדים צהריים
קוסקוס ושניצלונים בכלים שונים עם ירקות חתוכים

קוסקוס ונקניקיות עם ירקות חתוכים


מצטערת, 
עם כל האהבה שלי לאוכל ולמטבח, הגדול שלי די אנמי באוכל והבינוני אוהב אבל רוצה לחקות את הגדול.. 
אולי לכם יצליח יותר. 
בהצלחה.  

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה