סה"כ צפיות בדף

5. הישרדות VIP. האמנם..?

התיישבתי אתמול לראות את הגמר. 
הכנתי לי טוסט ושוקו כדי לוודא שאשאר ערה (לא אכלתי כל היום בגלל טיפול שורש ואני בהריון אז אל תשפטו..) גילוי נאות - ברגע שהטוסט נגמר, גם אני נגמרתי.. נרדמתי כמו בהמה על הספה.. 


הזכויות לתמונה שמורות למי שהן שמורות (לא לי)

התעוררתי בחצות עם גוף תפוס ובתור מכורת מחשב הייתי חייבת לעבור על הפייסבוק כדי לראות מי זכה בסוף. 

יש לי חברת נפש (להלן ל') שאני מטורפת עליה, 
אנחנו כל כך זהות בהרבה מובנים למעט "הפייבוריטים" שלנו בתכניות ראליטי. ואז זה הכה בי. 

ל' שוב ניצחה.. 

אני חייבת לציין שאני מביעה פה את דעתי האישית בלבד ולא במטרה להוציא לשון רע או משהו. אני פשוט לא מבינה מה מוצאים בדביליות, הלוזריות (כפי שהוא מגדיר אותה), באינפנטיליות ובסתימות של איתי שגב. ("דורון מלך האי! דורון מלך האי! בעעעעעע)
זה לא שאני כזאת חסידה של ענת הראל,
(גם את ה"שלישייה" לא ממש אהבתי אבל זה היה הרע במיעוטו ועל אנה אני בכלל לא מדברת, כן?)


אבל עדיין, 
ענת הפגינה באמת נאמנות לברית שלה והתקדמה איתם הלאה. 
-לא כמו שגב שכבר בהזדמנות הראשונה שלו פעל להדיח בן ברית.

ענת הפגינה כוח פיזי ונפשי בלתי יאומן במשימות וחסינויות (אגב, יותר מרוב ה"גברים" שהיו שם)
-לא כמו שגב שרק שכשהרגיש שיש לו חבל על הצוואר נתן פייט רציני וגם אז לא תמיד..

ענת ויתרה על שיחה עם הבן שלה כי לא יכלה לחשוב על עצמה עושה אחרת. 
-גם אם זו הייתה אסטרטגיה נטו, אני ב-ס-פ-ק מאוד גדול עם שגב היה מוותר על שיחה עם אורי שלו בשביל שאר השורדים. 

מה זה אומר על החברה שלנו? 
תציג את עצמך כלוזר, אל תבלוט, תתחמן ותתחנף לחזקים ממך.
(כמובן בזמן שאתה לא משפיל את את אלה שיותר "חלשים" ממך - ע"ע פרסטר ובוקי לקראת הסוף) 


מה שחייב להוביל אותי גם לבלונדיניות במירוץ למיליון. 
כל התכנית הן בכו שהן האנדרדוג, המסכנות שלא מצליח להן, קיבלו אין ספור הזדמנויות מההפקה
("במקרה אין חסינות בנקודה הזו", "במקרה בנקודה זו הוחלט להחזיר אתכן למירוץ" וכו')
עפו על הקעקוע שלהן בסוף התכנית וקיבלו משימת דילוג אחרונה באוויר עם משקל נוצה. 


והחזקים, 
אלו שהגיעו לשם בזכות ולא בחסד (בלי קשר אם עפו על עצמם או שהיה להם דיבור מתנשא או לא)
כמובן שזכו לבוז.

מדובר בתכניות ראליטי שהרי ברור שעוברות עריכה מדוקדקת  
ושלא מראים לנו את כל מהלך העניינים וכל מה שקורה מאחורי הקלעים אבל תכל'ס, ממש לא הצלחתי לרחם עליו או עליהן.
רשמתי ל-ל' ש"הציבור מטומטם ולכן הציבור משלם" רק שאני עדיין מתלבטת מי הציבור המטומטם ומי משלם בסופו של דבר. 

האם מדובר באלו שחושבים כמוני או באלו שחושבים כמוה..? 


תגובה 1:

  1. לי כבר לגמרי נמאס מתוכניות ריאליטי וכשהזוג יושב לצפות אני על המחשב רואה סרטים לצפיה ישירה.

    השבמחק